Vælg en side

Betaling
Det fremgår af Hjemmesidens betalingsvindue, hvilke kreditkort der accepteres. Som udgangspunkt modtages betaling med VISA-Dankort og MasterCard samt MobilePay.
Der lagres ingen følsomme betalingsoplysninger, som eksempelvis kortnummer hos Udbyderen. Alle priser på Hjemmesiden er i danske kroner og er inklusiv moms, eksklusiv levering.
Når en betaling er gennemført tilsendes kvittering på e-mail. Når du modtager din kvittering bedes du straks kontrollere, at den er i overensstemmelse med den afgivne ordre, og i modsat fald kontakte Udbyder uden ugrundet ophold.
Udbyder bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Leveringsomkostningen opkræves samtidig med betaling for produktet. Vi har fast pris på fragt i Danmark, dkk 49,-
Vi benytter DAO og GLS som transportør (pakkeshop). Ved udlevering af pakken, overgår ansvaret for pakken til Kunden.
Der leveres i Danmark og resten af Europa til en meromkostning, der svarer til de på det pågældende tidspunkt fastsatte rater, fra transportørens side. Der leveres ikke i Grønland og Færøerne.

Vores tilbagebetalings- og returneringspolitik varer 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig fuld refusion eller ombytning.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvis refusion:
Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering.

Tilbagebetalinger
Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger
Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på mail@scrape.dk

Udsalgsvarer
Kun varer til almindelig pris kan refunderes. Udsalgsvarer kan ikke refunderes.

Du har altid to års reklamationsret. Det betyder, at du har ret til at klage til butikken over fejl og mangler ved varen i to år. Hvis varen har en fejl eller mangel, har du ret til at få den repareret eller omleveret til en ny. I nogle tilfælde kan du få pengene tilbage eller et forholdsmæssigt afslag i prisen.

Udvekslinger
Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte den til den samme vare, skal du sende os en e-mail på mail@scrape.dk og sende din vare til: Wu Wei Aps, Strandvejen 110A, 3 tv, 2900 Hellerup

Forsendelsesretur
For at returnere dit produkt, skal du sende dit produkt til: Wu Wei Aps, Strandvejen 110A, 3 tv, 2900 Hellerup

Du er selv ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returforsendelse blive trukket fra din refusion.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.

Brug for hjælp?
Kontakt os på mail@scrape.dk for spørgsmål vedrørende refusion og returnering.

Wu Wei Aps
Strandvejen 110A, 3 tv
2900 Hellerup